Nu är kcal räkningen och träningen igång!!!:))

Hoppas bara att det it skiter sig så mycket nu när det är midsommar och allt :)

Idag blev det på kraft och hälsa

15 min på bandet
Och sen körde jag bröst och triceps men det stavas tydligen inte så? Hur stavas det då?

Sen kom jag hem och då ville mamma sova så jag frågade om det var okej att jag tog med milou på promenad.. Så det gjorde vi :))
Promenaden tog nästan 1,5 timme ja jag kan ju ge er en bild på hur långt vi kom :))

Idag har jag ätit..

Halv proteinbar
70 gram kesella vanilj
Ett glas tranbärsdryck
En proteinshake
200 g strips
1 hamburgare
Amerikans dressing!!

Ja jag vet kanske inte det bästa att äta.. Men det fungera förra gången för mig så varför ska det inte fungera igen?? Det är ju det som är så tur när man räknar kcal gör då får du stoppa i dig vad som helst :))

Här kommer lite bilder från dagen :))



Kommentarer
Postat av: Simon

Detta är 2 av många fina kort på dig :-)

2012-10-09 @ 22:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0