Mycket har hänt i mitt liv...

Kan man ju lugnt säga.. Säger någon emot så har ni feeeeeel!!!

Mamma har gått vidare.. Det är väl det som egentligen betyder något i livet..

Men sen har jag lite olika jobb på g å det känns bra!

Tänkte smått försöka dra igång med träningen men eftersom att jag har lite problem med ländryggen är det inte fet lättaste.. Nu har jag ju inte ont men mon naprapat sa att när jag skulle dra igång med träningen skulle det vara lugnt!! Vaddå lugnt tycker ju jag :)) haha!! Så igår köpte jag mig ett månadskort på kraft å hälsa eftersom att mitt årskort gick ut för ett tag sen.. Måste först av allt se vars jag kommer att hamna å sen ta tag i träningen rejält å viktminskningen!!
Är det någon som har lust att läsa pm det om jag börjar skriva om det lr är det bara tråkigt?

Kom hem från Rhodos i söndags.. Jag å min kära vän dessi var för en vecka!!! Ojj så underbart vi har haft det alltså ;))

Nääää nu mysa med Milou ett tag å sen å handla lite :))

Kommentera gärna vad ni tycker om jag ska fortsätta att skriva som tidigare ibland då å då.. Lr vill ni se mer inlägg?:)) å vill ni läsa om lollsons hälsa???:)))


Kommentarer
Postat av: Linda

Fin bild!! :)

2012-10-09 @ 18:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0