Barn!

Idag fick jag veta att jag var med barn :))

Alltid lika roligt med små samhällen :) tur att det inte rör mig i ryggmärgen å jag får väl skylla mig själv lite när jag går omkring och säger att jag vill ha barn!
Men jag har ju vela ha familj och barn i över tre år.. I över tre år har jag varit redo!
Men det jag har lärt mig det är att man ska hitta en bra och vettig far till barnet!

Jaja.. Men barn står mig nära hjärtat och jag hoppas att jag snart får hålla mitt egna barn i mina armar..
Men vem säger att jag kan få barn då?
Tänker någon någonsin på det??
Jag är livrädd för det.. För tänk om jag inte kan få ett barn när det väl är dax? Jag tror att jag går under! Så folk borde inte prata så vitt och öppet om hur folk ska ha barn hit å dit.. Å varför skaffar ni inte barn ni har ju varit tillsammans så länge...
MEN VEM SÄGER ATT DOM KAN FÅ ETT BARN?

Tror rent generellt att folk förstår inte att ord och meningar kan såra så grymt mycket!!

Barn är det bästa säger då alla som har barn! Men alla kan inte få egna!!

Å snälla trogna läsare!! Tro nu inte att jag inte kan få barn för det vet jag inte så..


Ähhh tack och hej då!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0