Jag är nöjd!!

Med mitt liv och mina nära å kära!

Mamma saknar dig! Dock något jag måste leva med varje dag!
Men konstigt nog vänjer man sig aldrig men man lär sig att ändå leva!

Jag är en riktigt stark människa!
Mamma har sagt att ingen trampar på dig utan att få veta det! Ja nog har jag hållet med henne men kanske ändå med en nypa salt!
Men jag känner det!! Ingen trampar fan på mig!! Få trampar jag hårdare tillbaka!!
Ärlighet varar längst och jag säger och tycker precis som jag vill! Ingen kan säga till mig att den där känslan är fel å den känslan är fel.. Känslor är aldrig fel.. Det kan vara tanken bakom som är lite fel men en känsla är aldrig fel ändå!

Ikväll blir det att sova över hos Maivor, Michaela, Jasmine och Melinda :)


Se U later alligators!!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0